Om oss

Vårt hovedfokus er å presentere den nærværende Bibelske sannhet, både for verden og for menigheten. Vi brenner for å fordype oss i Guds Ord sammen med dere, så det blir enklere å bygge livet på Jesus Kristus.

Jesus har vist oss, alle sammen, at å forkynne Guds Ord i sin helhet betyr å løfte Jesus Kristus og, ikke minst, avsløre hva forfalskningene er. Denne hjemmesiden, https://rollene.no, er bygget spesielt for å understreke de temaene der vi oftest ser forvirring både blant Syvendedags Adventistene og i verden generelt. Den andre hjemmesiden vi driver, http://messagesrevealed.org, er mer om hovedbudskapet som Syvendedags Adventister har for å forkynne til verden, og Bibelske profetier og historien. Du kan melde på våre nyhetsbrev her, og motta lenker til nye artikler fra begge disse hjemmesidene.

Vi heter Sergey og Elena. Vi er Syvendedags Adventister kristne siden 1994 og har tjent Herren siden, på forskjellige måter og i forskjellige regioner i verden.

Vår visjon

Vår drøm er at mennesker i Norge får høre Bibelens budskap om Jesu snare gjenkomst og hvordan de kan forberede seg til denne viktige hendelsen. Når folket vender seg om til den levende Gud, får de anledning til å være en del av menigheten som er dypt festet i Guds Ord og lever etter det Ordet i hverdags liv. Derfor er det avgjørende for oss å jobbe parallelt i disse to retningene: 1) å støtte Guds menighet i en tid når det er så mange teologiske bevegelser i den kristne verden, og 2) forkynne Evangeliet til alle de andre som ikke ennå kjenner Gud personlig.

Vi er lojale menighets medlemmer, betaler tiende, deltar i mange av menighetens arrangementer. For å ikke være forvirret om hva som er riktig i Adventistkirken, holder vi oss til Gud og den høyeste autoriteten på jorden, som han selv har utnevnt, Generalkonferansens hovedforsamling.

Vi er åpne for all slags innspill, og blir takknemlig for det.

For å ta kontakt med oss:

For å støtte non-profit selskapet vårt “Messages Revealed” materielt, så vi kan vie mer tid til å skrive artikler og tale, bruk denne lenken (fra vår hovedhjemmeside):

Må Gud rikelig velsigne deg!


Hilsen,
Sergey og Elena.

Messages Revealed.


Scroll to Top